-

Tack för alla söta ord! Jag såg även att det var någon som undra om jag kunde lägga upp delar lite tidigare på dagen eller tidigare på kvällen och jo absolut, jag ska göra mitt bästa, det är bara så svårt att matcha tider för det är så mycket som pågår i mitt liv just nu. Jag tar studenten om några månader så det är mycket i skolan. Men jag förstår vad du menar och jag kom på att jag kan göra tidsinställda inlägg så att dom kommer tidigare på dagen eller kvällen. Ska göra mitt bästa som sagt! :)

Ikväll blev det tyvär ingen del för jag kom hem nyss i stort sätt, förlåt för det och tack till er tålmodiga som fortfarande kikar in. Jag ska gottgöra er i morgon, det lovar jag, håll ut till i morgon eftermiddag! :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

heej hur gammal är du?

2011-02-11 @ 14:11:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0