-



Svar:  Tack för dom fina orden! Jag förstår ditt dilemma men jag kommer nog fortsätta att skriva novellen helt på svenska, även det Justin säger, för det blir lättast så. Men just för att göra det lite mera verkligt så skriver jag vissa meningar på engelska för att dom helt enkelt låter bättre på engelska och bara låter töntiga när man översätter dom till svenska. Men jag kan göra det minde ofta om det blir jobbigt! :)




Svar: Tack! Komiskt att du skrev så, för din novell är nämligen den enda jag följer! Det var när jag läst igenom din novell som jag bestämde mig för att skriva en själv! :)
Och ja jag är 18, fyller 19 i sommar. Förstår vad du menar med att det är mindre OK att gilla en artist (speciellt Justin) om man är i våran ålder. Själv så skiter jag totalt i alla normer och spyr på folk som ska hålla på och dömma en. Det är så otroligt onödigt bara! Jag skriver den här novellen för att jag verkligen älskar att skriva och sen dels för att jag är ett stort fan utav Justin! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0