Handling

Den här novellen handlar om Emilia 18 år från Stockholm. Hon är 1.68 cm lång och har midjelångt hår i en mellanblond färg med lite självfall på. Som person är hon väldigt glad och sprallig. Hennes intressen är mode men framförallt musik och närmast hjärtat ligger Justin Bieber som hon har rådiggat i flera år tillbaka.

Nu har hon precis tagit studenten och har bestämt sig för att ta det stora steget att flytta till Los Angeles. Varför stanna kvar i landet lagom när man får chansen att flytta till USA? Svarade hon varje gång hennes vänner bedjade henne att stanna kvar i Sverige.

Emilias morbror bor i LA och har erbjudit henne att få bo i en lägenhet som han kan hyra ut åt henne om hon jobbar lite extra i hans klädbutik på Rodeo Drive. Hon visste att hon skulle ångra sig om hon inte tog den chansen.


P.s Ni får gärna kommentera och säga vad ni tycker att jag ska skriva, hur jag ska beskriva saker (tillexempelt att jag nu beskrev hur Emilia ser ut osv) och så kan ni ge önskemål på hur lång ni vill att varje del ska vara! :)



Jag lånade dessa tre bilder på Hannah Montazami för att kunna ge er en hint om hur Emilia ser ut. Samma hår, lika lång och liknande kläder.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0