Part 13

På flygplanet så hade Justins crew bokat en egen del med avskärming mot andra resenärer. Jag sov i Justins knä nästan hela resan vilket var skönt då jag inte alls tycker om att flyga egentligen.

När vi landat så tog vi direkt en taxi till hotellet för att lämna av våra väskor. När taxichaffören förstod att det faktiskt var Justin Bieber som han körde så blev han helt till sig och bad honom att skriva sin autograf på ett litet papper som han skulle ge till sin dotter.

- Självklart! Svarade Justin och skrev ner sin autograf och gjorde ett litet hjärta.

- Du anar inte hur glad hon kommer bli! Det är hennes största dröm att få din autograf, hon kommer inte tro mig när jag säger att jag träffat dig! Sa chaffören helt uppspelt.

- Ahw! Vad gulligt! Hälsa henne att aldrig sluta tro på sina drömmar! Sa Justin och skrev nått mer på lappen. När han böjde sig fram och gav den till chaffören så såg jag att det stod "Never say never". Jag rös till och satte mig lite närmare Justin och la mitt huvud på hans axel samtidigt som jag funderadre på hur det är möjligt att ha en sådan fin personlighet som Justin faktiskt har. Att han bryr sig så mycket om sina fans är otroligt. Från och med den stunden så lovade jag mig själv att ta vara på varje liten sekund jag får med den här människan.


När vi kom till hotellet så checkade vi in och gick upp till vårat rum som vi delade med Marvin och Nick eftersom vi bara skulle vara här i två dagar. Vi la oss ner på dom två dubbelsängarna som stod i rummet och pratade i nån timme innan vi skulle ut och äta.

Nick var på ett hypat humör och hoppade runt överallt som en galning. Han tog tag i Marvin och slet honom upp från sängen.

- Marvin!!! Du är min "One less lonely BOY"! Skrek han glatt och började dansa runt honom och skämtsamt flörta.

Jag och Justin brast ut i skratt.

- Du är SJUK! Skrattade Marvin och försökte putta bort Nick som nu klängt sig fast på honom.

Vid det här laget så låg jag och Justin raklånga på golvet och skrattade så mycket så att vi knappt kunde andas

- Ohh Oh Oh Saw so many pretty faces before I saw you you!! Sjöng Nick med en falsk röst samtidigt som han smekte Marvin på kinden. 

- There's gonna be one less lonely BOY! Fortsatte han.
- I'm coming for you! Fyllde Justin i.

- SLUUTA!! Bedjade Marvin och låtsas grät samtidigt som han skrattade.

- I'm gonna put you first! Sjöng Nick återigen samtidigt som Justin fyllde i med:

- I'm coming for you!

-I'll show you what you're worth! Sjöng han och satte sig i Marvins knä. Marvin satt och skrek som en liten tjej och gjorde allt i sin makt för att putta bort Nick.

- That's what I'm gonna do! Sjöng jag och Justin högt samtidigt som vi skrattade så tårarna sprutade.

-If you let me inside your world, There’s gonna be one less lonely BOY! Skrek Nick och släppte tillslut taget om Marvin som vid det här laget börjat kravla längst golvet för att komma ur Nicks grepp.

- Ni tre behöver seriöst söka hjälp!! Sa Marvin och tog en resväska som skydd. Nick gick emot honom och log på ett creepy sätt.

- Kom inte nära miiiiig! Skrek Marvin och puttade bort Nick med väskan. Jag och Justin hade precis lugnat ner oss lite men brast återigen ut i skratt. Dom här killarna hade verkligen humor. Nick var en utav dom roligaste jag träffat och Marvin är verkligen rätt person att driva med.

När vi alla lugnat ner oss och torkat bort tårarna som tillkom under skrattattacken så gjorde vi oss snabbt i ordning och gick ut och åt. Vi hamnade på en fräsh resturang några hundra meter från vårat hotell. Från våran fönsterplats inne på resturangen så såg jag ut över hela times square. Jag fick återigen en sån stark wow-känsla så att jag nästan glömde att andas. Att få se times square på kvällen var det coolaste jag varit med om. Justin böjde sig fram och gav mig en snabb puss på kinden.

                 

- Visst är det coolt? Sa han och nickade ut.

- Helt otroligt! Svarade jag och släppte fortfarande inte blicken från utsikten.

- Jag vet. Jag är så otroligt tacksam att jag får chansen att resa så mycket som jag gör, för man får se så mycket häftiga ställen. Sa han och log.

Jag kollade på honom och såg hur lycklig han såg ut.

- Du är värd allt du upplever Justin... Precis allt! Svarade jag och tog hans hand under bordet. Han kramade min hand och log ännu bredare.

- Hörrni era turturduvor! Sa Marvin och ville ha våran uppmärksamhet.

- Vad ska ni ha? Beställ nu! Sa Han och nickade åt servitrisen som stod och väntade på våra beställningar.


Efter att vi ätit upp så gick vi in på en affär lite längre bort och köpte lite tidnigar och godis och återvände sedan till hotellet och la oss ner på sängarna och åt godis samtidigt som vi kollade på tv.

Nick bläddrade igenom en tidning och harklade sig helt plötsligt samtidigt som han lyfte upp tidningen mot oss för att visa vad han såg. Både jag och Justin böjde oss närmare och kollade. Det var en hyffsat stor bild på mig med en nästan ännu större text under där det stod:
"ÄR SVENSKAN JUSTIN BIEBERS NYA FLICKVÄN?". Jag ryckte tidningen ur Nicks händer för att läsa artikeln som löd: "Emilia Adams (18) från Sverige verkar vara tjejen som har fångat Justin Bieber's (16) hjärta. Emilia ses numera vid popidolen Justins sida konstant, vart han än går. Dom har ännu inte visat några ömhetsbevis, men nånting är heltklart pågång. Vi lovar att hålla er alla uppdaterade om det kanske hetaste paret just nu!".
Justin skrattade lite och kastade sedan tillbaka tidningen till Nick. Han mötte min blick och mimade på läpparna "Är du okej?". Jag nickade och log, för det berörde mig helt enkelt inte så mycket. Självklart så kändes det skumt att se sig själv i tidningen sådär, men dom vet ingenting om min och Justins relation och så skulle det förbli, just för att det är en privat sak som ingen annan än vi två ska veta nått om. Umgås man med en så pass känd person som Justin så får man ta att folk vill veta mer, det är en självklarthet.

När klockan hunnit bli två på natten så hade Nick och Marvin gått och lagt sig för länge sen. Jag och Justin låg vakna ett tag och pratade om allt mellan himmel och jord. Han berättade om sina två syskon Jazmin och Jaxon. Jag såg på honom att han var riktigt stolt när han visade bilder på dom två i hans mobil. Det värmde i mitt hjärta.
- Du bara måste träffa dom nån gång, Jazzy skulle älska dig! Sa Justin ivrigt.
- Åh, tror du? Jag vill absolut träffa dom. Svarade jag och log.
- Du får följa med till Canada nästa gång vi ska dit. Sa han och la undan sin mobil.
- Det vore jätte kul! Svarade jag och la mig under täcket. Justin kröp ner han med och la sig tätt intill mig. Jag kände hans andetag mot kind och somnade tryggt i hans armar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0